Saturday 2 July 2016

KEK LAPIS ORI TERENGGANU



Assalamualaikum…



Anda gemarkan Kek Lapis Sarawak?? Saya pasti mesti begitu ramai yang gemarkan Kek Lapis Sarawak kan? Kalau dulu nak makan Kek Lapis Sarawak kena terbang jauh ke Sarawak, namun kini tidak lagi.



Di Payang.my juga terdapat aneka Kek Lapis Sarawak. Kek yang dihasilkan di negeri Terengganu namun 100% menggunakan resipi asli Kek Lapis Sarawak.



Namun buat masa ini hanya ada 6 jenis Kek Lapis Sarawak sahaja terlebih dahulu. Antaranya seperti Kek Lapis Masam Manis, Kek Lapis Tiga Rasa, Kek Lapis Malimazizah, Kek Lapis Pelangi, Kek Lapis Vanila Coklat, dan Kek Lapis Strawberry Lemon.



Kesemuanya dari pelbagai citarasa yang berbeza. Maka terpulang kepada citarasa pembeli untuk membuat pilihan masing-masing. Yang pasti kek lapis ini (resipi original Kek Lapis Sarawak) hanya menggunakan bahan-bahan yang segar dan berkualiti tinggi demi mengekalkan keaslian rasa semua kek lapis tersebut.



Dengan harga yang berpatutan, In Sya Allah semua orang pasti gemarkan kek lapis ini dan anda tidak perlu kos tambahan untuk terbang ke Sarawak lagi.



Orang Terengganu, jangan lepaskan peluang ini. Untuk pembaca luar Terengganu pula, kami Payang.my menyediakan khidmat pos untuk anda. Sekian, selamat mencuba Kek Lapis Sarawak buatan Terengganu…



** sesuai untuk hidangan seisi keluarga,majlis2 tertentu & doorgift



No comments:

Post a Comment