Monday 5 September 2016

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA



Assalamualaikum…



Tidak lama lagi umat Islam akan meraikan Hari Raya AidilAdha. Sekarang pun dah ramai para ibu sibuk mencari resepi/bahan-bahan juadah hari raya, baju raya, barangan perhiasan, langsir baru untuk persiapan menyambut Raya nanti walaupun suasananya tidaklah semeriah sambutan Syawal yang lalu.



Di Payang.my anda boleh dapatkan semua barang tersebut dengan mudah saja tanpa perlu ke kedai kerana anda hanya perlu pilih dan beli secara online sahaja. Secara tak langsung dapat menjimatkan masa anda. Untuk juadah hari raya, anda boleh dapatkan pelbagai rempah nasi untuk hidangan tetamu sama ada rempah nasi arab, rempah nasi beriani, rempah nasi bukhari, rempah nasi minyak mahupun rempah nasi dagang. Anda juga boleh dapatkan pelbagai jenis pes ikan bakar untuk menambahkan lagi selera anda sekeluarga dan juga para tetamu. Untuk perhiasan rumah anda boleh memilih pelbagai kraftangan barangan tembaga untuk menyerikan rumah seperti buyung tembaga atau pasu bunga tembaga dan lain-lain barangan perhiasan tembaga. Manakala untuk keperluan diri sendiri pula, anda boleh dapatkan pelbagai jenis fesyen pakaian untuk suami/isteri, anak-anak, ibu/bapa, sanak saudara termasuk jubah untuk lelaki/wanita, tudung, blouse, t-shirt dewasa & kanak-kanak. Semuanya terdapat di Payang.my.

Di kesempatan ini kami Team Payang.my ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA  kepada semua pembaca..Semoga Raya Haji tahun ini memberikan erti pengorbanan yang bermakna dalam hidup kalian semua..Aamiin…







No comments:

Post a Comment