Sunday 14 February 2016

JUBAH



Assalamualaikum w.b.t..

Model pakaian memang tidak pernah berhenti pada satu era saja. Semua sumber perkembangan model pakaian di dunia fesyen secara langsung mahupun tidak langsung telah diciptakan oleh orang-orang di balik layar seperti para pereka fesyen mahupun pemilik majalah fesyen. Para pereka  akan mempromosikan karya mereka melalui para model atau pun artis dan selanjutnya pembeli  akan memilih mana-mana gaya yang sesuai dan  secocok untuk mereka.



Buat seorang muslimah, nampak  mempesona, elegan dan memenuhi prinsip Islam dalam hal berbusana adalah sangat penting. Salah satu diantaranya ialah memakai busana muslimah berjubah sesuai dengan trend terkini dan kelihatan bergaya sebagai muslimah sejati. Sekarang ini perkembangan ‘mode’ busana muslimah  sungguh luar biasa dan bahkan mulai menjadi tumpuan muslimah di serata dunia yang terkenal dengan pelbagai gaya fesyen yang menarik. 

Dengan penampilan muslimah yang ‘simple’ sekali pun boleh  kelihatan memikat dan trendy. Trend busana muslimah seperti memakai jubah terbaru yang berstyle selalu mereka kenalkan sehingga akan menarik lebih banyak wanita muslimah mengenakan gaya yang menarik ramai orang. Oleh itu, bagi mereka yang inginkan tampak anggun dan bergaya dengan gaya muslimah,  anda boleh mengunjungi kami disini. 





 

No comments:

Post a Comment