Tuesday 2 February 2016

MADU STICK



Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Post hari ini berkenaan dengan madu, secara terus terang madu asli merupakan salah satu makanan yang paling lazat, pure, dan banyak khasiat yang Allah SWT telah ciptakan. Madu sesuai dimakan di semua peringkat umur dan terbaik sebagai penambah bahan dalam masakan dan makanan (tips : enak di makan dengan roti bakar).

Sebenarnya aku baru saja mula mengamalkan makan madu lebah ni, seriously aku tahu madu banyak khasiatnya tetapi yelah…kalau bab baik2 nih mmg selalu di tangguh-tangguh…madu elok di makan pada waktu pagi dan malam, yakni 1 sudu waktu pagi dan 1 sudu waktu malam. Untuk mengamalkan memakan madu tersebut kadang-kadang buat kita terlupa (nk2 macam aku ni yang baru nk amal makan madu). Jadi aku telah mendapatkan MADU STICK tualang dan madu kelulut bukit, madu stick ni memudahkan aku mengamalkan makan madu pada setiap waktu pagi, biasanya aku waktu pagi waktu kelam-kabut nk siap2 nk pergi kerja dan siap2 kan anak, dengan ada madu stick ni dalam keta masa drive pon aku leh srooott madu yang packing dalam straw. bila dah ready nk keluar rumah, grab madu stick, pastu srroott je masa drive ke ofis.

Nahh…aku sertakan gambar madu stick aku beli dari payang.my, aku dapat info dari seorang sahabat yang menjual madu stick dalam website penjualan online payang.my, aku beli bundle secara online di payang.my, harganya mampu dibeli semua hanya RM2.00 je/per stick untuk madu kelulut dan RM1.30 /perstick untuk madu tualang…murah beb! Kalau madu kelulut sbotol kecik pon dah RM 60, madu kelulut mahal sebab khasiatnya lebih baik dari madu biasa.


No comments:

Post a Comment